Jesteśmy dumni z Leanpassion – zobacz, co mówią nasi konsultanci!

08-12-2017

« wróć
Jesteśmy dumni z Leanpassion – zobacz, co mówią nasi konsultanci!

“Nie chodzę do roboty, chcę zmieniać świat”, “Jestem dumny z tego, że pracuję w Leanpassion” – tak brzmią niektóre z zasad, które wyznajemy. To nie tylko stwierdzenia, które dobrze wyglądają na papierze – to wspólne wartości, które w DNA mają zapisane wszyscy Leanpasjonaci. Zachęcamy do lektury, co o Leanpassion mówią konsultanci i partnerzy, czego uczą ich transformacje, jakie są ich dotychczasowe sukcesy i dlaczego są dumni z Leanpassion.

 

 


Małgorzata Kurcewicz, Transformation Manager

a
1. Jestem dumna z tego, że jestem w Leanpassion, bo… mamy autorskie, unikalne podejście do transformacji i działamy strategicznie. Pomagamy różnym firmom budować lub wzmacniać ich przewagę konkurencyjną. Drugim powodem do dumy są ludzie, z którymi mam przyjemność współpracować: pełen pasji zespół w Leanpassion, a także ciekawi ludzie w różnych organizacjach, z którymi pracuję.

a

2. W dotychczasowych transformacjach nauczyłam się… mówić językiem klienta – przełożyć nasze podejście na język biznesowy. Zdobyłam także wiedzę branżową, zwłaszcza z obszaru SSC/BPO.

a

3. Najbardziej lubię… zmienność i dynamikę tej pracy. Lubię pomagać organizacjom i ludziom. Lubię, gdy obie strony – konsultanci i klienci – wzajemnie się uczą.

a

4. Mój największy sukces w Leanpassion to… transformacja, która odbywała się w Polsce, Chinach i Filipinach. To niesamowite, jaką zmianę przeszli tam ludzie. Udało nam się zmienić ich kulturę organizacyjną i zaszczepić kulturę ciągłego doskonalenia, a przy tym poprawić wyniki – podnieśliśmy efektywność o 29%.


Łukasz Bentkowski, Partner

a
1. Jestem dumny z tego, że jestem w Leanpassion bo… mogę zmieniać świat, pracować ze świetnymi specjalistami dla wyjątkowych klientów, którzy często decydują o obliczu danego rynku czy segmentu biznesu. Realnie zmieniamy biznes klientów poprzez strategiczną transformację. To duża odpowiedzialność, ale i też wielka frajda.

a
2. W dotychczasowych transformacjach nauczyłem się… żeby zawsze zaczynać od „dlaczego?”. Dlaczego firma istnieje, w jaki sposób chce wygrywać na rynku, jaka jest jej przeszłość i planowana przyszłość. Patrzymy na biznes klientów bardzo szeroko, nie ograniczając się tylko do tego, co jest tu i teraz. Staramy się jak najlepiej zrozumieć kontekst biznesowy i dlatego zaczynamy od tego nieśmiertelnego pytania „dlaczego?”.

a
3. Najbardziej lubię… być w Gemba, obserwować jak managerowie i pracownicy naszych klientów usprawniają procesy, rozwijają się jako liderzy, rosną jako członkowie wygrywających zespołów. Świetnie jest w tym uczestniczyć i obserwować, jak następuje zmiana.

a
4. Mój największy sukces w Leanpassion to… zespół pasjonatów i profesjonalistów zarazem, który mam przyjemność budować i prowadzić, i na który zawsze mogę liczyć.


Tymoteusz Myśliwiec, Transformation Manager

a
1. Jestem dumny z tego, że jestem w Leanpassion bo… firma wyznaje wartości bliskie moim: pasja, partnerstwo, rodzina. Tutaj ludzie naprawdę kierują się na co dzień tymi zasadami, tworząc jedną rodzinę Leanpassion.

a
2. W dotychczasowych transformacjach nauczyłem się… pokory i słuchania drugiej strony. Trzeba być aktywnym słuchaczem zaangażowanym w poznanie sytuacji klienta, by odkryć jego prawdziwe problemy.

a
3. Najbardziej lubię… kontakt z klientem. Lubię obserwować, jak krok po kroku firma zmienia swoje nastawienie do zmiany, zaczyna rozwiązywać problemy i ogłaszać małe sukcesy – każdego dnia.

a
4. Mój największy sukces w Leanpassion to… transformacja, którą przeprowadziliśmy w zupełnie innej kulturze niż ta, z którą mamy do czynienia na co dzień. Wyzwaniem był coaching ludzi, którzy od zawsze pracują inaczej, mają inne podejście do struktury organizacyjnej, leadershipu i zarządzania czy samej jakości. Udało nam się tam pokonać bariery i osiągnąć 127% celu wzrostu produktywności.


Paweł Bator, Partner
a
1. Jestem dumny z tego, że jestem w Leanpassion bo… mogę zmieniać świat. Czuję, że mamy ogromny wpływ na biznes klientów, a oni z kolei na życie swoich klientów. W ten sposób przyczyniamy się do tego, że firmy są lepsze, a ludzie szczęśliwsi.

a
2. Świetnie jest obserwować, jak… Leanpassion inspiruje i angażuje ludzi w realizację strategii i wspólne dążenie do celu.

a
3. Transformacje dla klientów dają mi… dowody, że strategiczne podejście do transformacji daje trwałe i ponadprzeciętne efekty – że to co robimy ma ogromną wartość dla klientów! Świetnie jest obserwować, jak przyczyniamy się do ich wzrostu i rozwoju, a także zaangażowania pracowników i poprawy produktywności zasobów.

a
4. Mój największy sukces w Leanpassion to… budowa zespołu Leanovatika odpowiedzialnego za rozwój produktów technologicznych. Cieszę się z dobrego przyjęcia przez klientów aplikacji Sherlock Waste, która angażuje pracowników w ciągłe identyfikowanie i eliminowanie marnotrawstw – ale to nie nasze ostatnie słowo! Mamy jeszcze sporo leannowacji w zanadrzu.

a
5. Ludzie w Leanpassion to… zaangażowani pasjonaci, którzy kwestionują status quo każdego dnia.


Przeczytaj więcej o naszych zasadach pracy i zobacz nasz kodeks etyczny.

Pozostałe newsy

Zamknij