Management team

Zarząd

  • Edward

    Edward "Konrad" Stanoch

    CEO

    więcej »

    Pasjonat otwartych, angażujących i innowacyjnych organizacji, kwestionujący tradycyjne metody zarządzania wynikami i budowania zaangażowania pracowników. Wierzy w siłę pracy zespołowej. Wyznaje zasadę osiągania ponadprzeciętnych wyników: Stress+Rest = Growth. Promotor koncepcji Exponential Organizations, jako almuni programu Singularity University. Współpracuje z Zarządami i Top Executives m.in. moderując sesje strategiczne wykorzystując swoje autorskie podejście Reflection Zone, łącząc swoje bogate doświadczenie z projektów transformacyjnych i HR. W 2005 roku uruchomił w Polsce pierwszy program badania zaangażowania pracowników Najlepsji Pracodawcy. Dołączył do Leanpassion, bo wierzy, że firmy mogą być świetne i pracować w nich szczęśliwi ludzie.

    Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz programów menedżerskich na renowanych uczelniach MIT Sloan School of Management, Singularity Univerisity, Harvard Business School, Cornell University, INSEAD, London School of Economics.

     

    DOŚWIADCZENIE:

    • 2016 – obecnie – Członek Rady Nadzorczej – spółki technologicznej Silvermedia S.A. (m.in. aplikacje telemedyczne)
    • 2017 – obecnie – Start-ups Mentor w ramach MIT Enterprise Investment Fund w Polsce
    • 2013-2017 – Partner, European Talent Practice Leader w Aon Hewitt (odpowiedzialny za rynki UK, CE, EE)
    • 2005-2017 – Dyrektor Zarządzający, członek zarządu Aon Hewitt sp. z o.o.
    • 2002-2005 – Corporate Restructuring & Change Leader w Hewitt Associates sp. z o.o.
    • 1996-2002 – Bossard Consultants, później Gemini Consulting (Cap Gemini) doradztwo strategiczne i transformacyjne
    • 2000 – obecnie, wykładowca programów ExMBA na Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej

    PRYWATNIE uprawia amatorsko triathlon, ukończył dwa starty na pełnym dystansie IRONMAN. Pasjonat podróży i wypraw polarnych, uczestniczył wyprawie polarnej na Spitsbergenie i maratonie na Grenlandii. Współtwórca programu rozwojowego Transforming Expedition, realizowanego wspólnie z Markiem Kamińskim i jego fundacją. Mentor w ramach Programu Fundacji Liderek Polskiego Biznesu.

  • Radosław Drzewiecki

    Radosław Drzewiecki

    CEO Keepylife

    więcej »

    Autor Strategii Lean, która odchodzi od stereotypowego postrzegania lean jako narzędzi i projektów wdrożeniowych, kładąc nacisk na transformację opartą na ciągłym doskonaleniu procesów i zaangażowaniu ludzi.

    Absolwent MBA, The Polish Open Univesity, Politechniki Wrocławskiej, a także renomowanych Shingijutsu oraz Porsche Akademie Stuttgart.

     

    DOŚWIADCZENIE:

    • Twórca Leanpassion. Wizjoner, który inspiruje do zmiany świata na taki, w którym ludzie kładąc się spać, nie mogą doczekać się kolejnego dnia.
    • 2004 – 2006 Lean Manager, GE.
    • 2003 – 2004 Production & Logistic Manager, Dr. Schneider Unternehmensgruppe.
    • 2001 – 2002 Process Specialist, DSE Draexlmaier.

    PRYWATNIE oddany kibic Realu Madryt oraz pasjonat, który swoją postawą urzeczywistnia jedną z wartości Leanpassion: nie chodzę do roboty, chcę zmieniać świat.

  • Bartosz Długokęcki

    Bartosz Długokęcki

    COO

    więcej »

    Doskonały przykład na to, że tam, gdzie jest pasja i wewnętrzna motywacja, nie ma granicy pomiędzy produkcją a usługami. W dotychczasowej karierze wspierał klientów w transformacjach procesów. Obecnie po latach pracy z ludźmi podjął się nowego wyzwania. Odpowiada za rozwój biznesu technologicznego oraz technologiczne wsparcie prowadzonych u klientów zmian.

    Absolwent Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Zarządzania Produkcją na Politechnice Wrocławskiej.

    DOŚWIADCZENIE

    • Od 2011 roku związany z Leanpassion. Przez ponad 11 lat doskonaląc procesy operacyjne u klientów wypracował wymierny efekt w postaci ponad 25 mln EUR oszczędności.
    • Współpracował z takimi klientami jak: DB Schenker, Raiffeisen Polbank, BNP Paribas, Orange, Giełda Papierów Wartościowych.
    • Zanim dołączył do rodziny LP, optymalizował procesy w Banku Zachodnim WBK, a także pracował jako Business Process Manager i Senior Specialist w Europejskim Funduszu Leasingowym oraz jako Industrial Engineer w Hi-P International i Whirlpool.

    PRYWATNIE i zawodowo do działania popycha go potrzeba nieustannego doskonalenia samego siebie. Jest entuzjastą rozwoju nowych przedsięwzięć, pomysłów biznesowych oraz start upów.

Partnerzy

  • Łukasz Bentkowski

    Łukasz Bentkowski

    Partner

    więcej »

    W życiu prywatnym jak i zawodowym jego działaniom przyświeca myśl, że „każdy myśli o zmianie świata, ale nikt nie myśli o zmianie samego siebie”.

    Ponieważ wierzy, że zarówno każdy człowiek, jak i cała organizacja mogą nieustająco wzrastać i rozwijać się – od ponad 10 lat pracując jako doradca, konsultant i coach – dokłada starań, aby uwolnić ten potencjał.

    DOŚWIADCZENIE

    • Ukończył SGH na wydziale Bankowości i Stosunków Międzynarodowych.
    • W swojej karierze zawodowej wsparł transformację już kilkudziesięciu firm w Polsce i na świecie (m.in. Schneider Electric, Axel Springer, Arcelor Mittal, Grupa Credite Agricole, Grupa Raben, Indykpol, Grupa KBC).
    • Z punktu widzenia biznesowego pomógł (osobiście lub w ramach zespołów, które prowadził) osiągnąć swoim Klientom zyski przekraczające średniorocznie o 23 pkt proc. wartości bazowe określone przed realizacją transformacji.
    • Łączy najlepsze praktyki Lean Management, Six Sigma, Business Process Management. Performance Management, Change Management oraz HR Development.

    PRYWATNIE lubi spędzać wolny czas nurkując i jest wiernym fanem Joyce DiDonato i AC Milan

  • Maciej Molczyk

    Maciej Molczyk

    Partner

    więcej »

    Mimo dziewięciu lat spędzonych w Leanpassion nie przestaje fascynować go, jak bardzo wraz z biegiem transformacji zmieniają się zarówno organizacje, jak i ludzie biorący w nich udział. Docenia możliwość uczestniczenia w transformacjach i wspierania firm w osiąganiu celów biznesowych dzięki Strategii Lean, która trwale angażuje wszystkich pracowników w identyfikację i eliminację marnotrawstw.

    Lubi obserwować ludzi i nieustannie zaskakuje go zmiana ich postaw od sceptycyzmu przez zwrot mentalny, po którym stają się oni prawdziwymi zwolennikami transformacji.

    DOŚWIADCZENIE

    • Od 2007 roku związany z Leanpassion. Przeprowadził już ponad 25 zakończonych sukcesem transformacji, kładąc nacisk na trwałą zmianę postaw i zachowań.
    • Wspólnie ze swoim zespołem realizuje Strategię Lean w produkcji, pracował m.in. dla takich klientów jak Grupa Adamed, Polfa Pabianice, Indykpol czy Iglotex.

    PRYWATNIE jest dowodem na to, że gdy praca jest pasją, nie pracuje się wcale. Wolny czas spędza z rodziną, wówczas stara się czerpać przyjemność z każdej spędzonej wspólnie chwili.

  • Artur Waranecki

    Artur Waranecki

    Partner

    więcej »

    Wierzy, że zmienia świat zmieniając ludzi, a lean to dla niego sposób na życie. Wszystko co robi, jest dla niego procesem, który można nieustannie doskonalić.

    DOŚWIADCZENIE

    • Jako członek rodziny Leanpassion od 2011 roku przeszedł wszystkie szczeble kariery.
    • Specjalizuje się w zmianie postaw i angażowaniu ludzi w transformacje.
    • Wierząc, że lean zaczyna się od ludzi swoją wiedzą i doświadczeniem wspierał w transformacjach zarówno firmy usługowe jak i produkcyjne. Pracował dla ponad 40 klientów, m.in. dla: DB Schenker, Synthos, Polfa, PZU, Allianz, Infosys, DPD.
    • Zanim dołączył do rodziny LP pracował w Solar Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za program lean w całej Polsce.

    PRYWATNIE fascynują go ludzie oraz fotografia. Zarówno w rozmowie, jak i fotografii stara się dociec głębi, którą stanowią dla niego ludzkie doświadczenia i historie.

  • Paweł Bator

    Paweł Bator

    Partner

    więcej »

    Uzupełniając wiedzę i doświadczenie biznesowe technicznym backgroundem, wspiera firmę w rozwoju produktów technologicznych. Wierzy, że technologia zredefiniuje postrzeganie biznesu, a sam koncept mierzenia życia i satysfakcji w czasie rzeczywistym uważa za rewolucyjny i przełomowy.

    Jest ekspertem w tematyce sprzedaży i rozwoju biznesu na dynamicznie rozwijających się rynkach, czym zajmuje się od lat.

    DOŚWIADCZENIE

    • Od 2017 roku związany z Leanpassion, gdzie odpowiedzialny jest za proces sprzedaży oraz technologiczną stronę działalności firmy.
    • Od 2009 do 2016 rozwijał karierę zawodową w Fideltronik Poland Ltd., początkowo jako Hardware Engineer, następnie Product Manager, finalnie odpowiadając za sprzedaż w grupie.

    PRYWATNIE rodzina i biznes to jego największe hobby, uczestniczy w inicjatywach rozwojowych, uwielbia czytać, interesuje się triathlonem, jeździ konno i żegluje.

  • Anna Jastrzębska

    Anna Jastrzębska

    Partner

    więcej »

    Jest absolwentką Harvard Business School w Bostonie, Wydziału Psychologii na UKSW w Warszawie oraz Roehampton University w Londynie. Certyfikowany trener biznesu oraz coach.

    Uważa, że skuteczność organizacyjną można osiągnąć poprzez poprzez wszechstronne przywództwo wspierane angażującą kulturą organizacyjną.

    DOŚWIADCZENIE:

    • Od roku 2011 do 2017 pracowała w PZU, początkowo jako Koordynator HR, następnie Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Talentami, aby w 2014 roku objąć stanowisko Dyrektora ds. Zarządzania Rozwojem. Wdrażała projekty z zakresu zmiany kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa, efektywności organizacji i budowania marki pracodawcy. Wcześniej pracowała w działach HR w firmach z branży finasowej, FMCG oraz Agencji NATO ds. Komunikacji, Dowodzenia i Kontroli w Hadze
    • Wielokrotnie nagradzana za wyniki pracy. W 2015 roku kierowany przez nią zespół otrzymał nagrodę HR Innovator za nowatorski projekt będący połączeniem stacjonarnych szkoleń kadry menedżerskiej z aktywnościami pracowników
      na platformie gamifikacyjnej i nowoczesnymi metodami edukacyjnymi on-line.

    PRYWATNIE wolny czas spędza aktywnie. Zimą na nartach, latem na kitesurfingu

Menedżerowie

  • Tymoteusz Myśliwiec

    Tymoteusz Myśliwiec

    Transformation Manager

    więcej »

    Znany jest z analitycznego umysłu; w życiu zawodowym i prywatnym bliska jest mu zasada: „Mówię to, co myślę — robię to, co mówię. Fakty zamiast opinii. Klienci, z którymi współpracuje najczęściej utożsamiają jego postawę z inną wartością LP: „Inspiruję empatią, entuzjazmem i zaangażowaniem”.

    DOŚWIADCZENIE

    • Od 2015 roku związany z Leanpassion. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera organizacje w transformacjach także na szczeblu międzynarodowym.
    • Uczestniczył w wielu transformacjach głównie w obszarze usług. Pracował dla takich klientów jak Infosys, Carrefour, Wavin, Stock, Amway, a jego działania przyniosły ponad 20% wzrostu marży w niespełna rok, blisko 100% zaangażowania Leaderów w codzienne prowadzenie odpraw w oparciu o tablice cel-wynik-kaizen i rozwiązywanie problemów, zbudowanie zaangażowania pracowników m.in. poprzez ciągły rozwój podparty matrycami kompetencji (obecne w 98% zespołów), a w efekcie doprowadzenie do rozszerzenia współpracy z Klientem na zagraniczne oddziały.
    • Przez wiele lat zajmował się wdrażaniem kultury Lean pracując jako Project Manager w CT Partners.
    • 2009 Senior Consultant, Doradca, Trener, Business Excellence Institute.
    • 2005 – 2009 Problem and Change Manager, Capgemini.

    PRYWATNIE z jednej strony miłośnik sportów ekstremalnych, strzelania i skoków spadochronowych, z drugiej lubi zwyczajnie wsiąść w samochód i jechać przed siebie.

  • Małgorzata Kurcewicz

    Małgorzata Kurcewicz

    Transformation Manager

    więcej »

    Jak żaden inny członek LP buduje prawdziwe, długoterminowe relacje zarówno
    z pracownikami, jak i partnerami biznesowymi w oparciu o wsparcie, szacunek
    i zaufanie. Lean to jej zdaniem niekończąca się przygoda ku ciągłemu doskonaleniu przynosząca wymierne korzyści biznesowe.

    Absolwentka Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła kurs podyplomowy ICT & Business na Uniwersytecie w Gent. Posiada certyfikaty z zakresu zarządzania zmianą, metodyki lean oraz zarządzania projektami.

    DOŚWIADCZENIE

    • Od 2015 w Leanpassion, wspiera klientów w prowadzeniu transformacji także
      o zasięgu międzynarodowym. Jej obszarem specjalizacji są transformacje w usługach, a atutem umiejętność szybkiej adaptacji i umiejętność uwzględnienia punktu widzenia wszystkich interesariuszy.
    • Od 2006 pracowała w Polsce i za granicą dla międzynarodowych korporacji, takich jak Kredyt Bank, Warta, KBC Bank, Energa i Orange, gdzie optymalizowała procesy biznesowe i zmieniała kulturę organizacyjną.

    PRYWATNIE lubi wyzwania, ponieważ gwarantują jej możliwość nieustannego rozwoju. Spędza czas aktywnie w gronie bliskich. Uwielbia podróże małe i duże, dzięki czemu zaspokaja potrzebę poznawania i doświadczania tego, co nowe i jeszcze jej nieznane.

  • Michał Kobylak

    Michał Kobylak

    Transformation Manager

    więcej »

    Prawdziwy ambasador racjonalnego podejścia i zdrowego rozsądku zarówno w pracy jak i w życiu prywatnym.

    W skrócie jego 7 lat kariery w LP można opisać w liczbach: 14 firm, 7 branż, 15 transformacji, 26 milionów wypracowanych oszczędności. Nie można jednak pominąć faktu, że mimo tej szerokiej perspektywy Michał jest prawdziwym ekspertem w doskonaleniu i transformacji w obszarze łańcucha dostaw oraz planowania sprzedaży i operacji.

    DOŚWIADCZENIE

    • Z Leanpassion związany od 2011 roku.
    • Przeszedł wszystkie szczeble kariery, aby w 2017 roku zostać Transformation Managerem. Pracował m.in. dla takich klientów jak: Grupa Adamed, DPD, PKP Intercity, DB Schenker, PGF.

    PRYWATNIE wolny czas spędza aktywnie: nurkuje, uprawia wspinaczkę górską, biega.

  • Jacek Szyda

    Jacek Szyda

    CFO

    więcej »

    Ponieważ wyjątkowo prestiżowe stanowisko Dyrektora Finansowego oznacza współodpowiedzialność za procesy strategicznego planowania i zarządzania, tym bardziej może dziwić fakt, że według Jacka dobre zarządzanie finansami można porównać do sprzątania oraz utrzymywania ładu i porządku. To charakterystyczne dla niego pragmatyczne i z pozoru proste podejście zupełnie nie oddaje jego potencjału i szerokiej wiedzy, udokumentowanej szeregiem publikacji.

    Ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Podatki w Wyższej Szkole Bankowej, Rachunkowość i Kontrolę Finansową na Uniwersytecie Ekonomicznym, Podyplomowe Studia Menadżerskie w Wyższej Szkole Bankowej oraz Analizę Ekonomiczną na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

    Posiada Certyfikat Księgowego oraz uprawnienia Członka Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa.

    DOŚWIADCZENIE

    • Od lipca 2016 CFO w Leanpassion.
    • 2006 – 2016 Główny Księgowy, Kierownik Działu Finansowo-Księgowego, Matex.
    • Od 2014 V-ce Przewodniczący Rady Nadzorczej Wodnik Sp. z o.o.

    PRYWATNIE spełniony ojciec, który nigdy nie postrzegał tej roli jako obowiązku, lecz jako wielką i wspaniałą przygodę.

Partnerzy Merytoryczni

W 2017 Leanpassion zostało partnerem merytorycznym Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). ABSL jest wiodącą organizacją reprezentującą nowoczesne usługi dla biznesu w Polsce. Zrzesza 180 globalnych inwestorów wraz z 700 centrami usług wspólnych (Shared Service Centers, SSC), outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO), outsourcingu IT (Information Technology Outsourcing, ITO), badawczo-rozwojowymi (Research&Development, R&D) oraz firmy wspierające rozwój sektora. W centrach zrzeszonych zatrudnionych jest obecnie blisko 200 tys. osób – ekspertów różnych dziedzin, co stanowi źródło największej liczby miejsc pracy w obrębie sektora prywatnego.

Misją Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) jest rozwój potencjału sektora nowoczesnych usług dla biznesu, jak i stała praca – wspólnie z agendami rządowymi, samorządowymi czy uczelniami wyższymi – na rzecz podnoszenia kwalifikacji osób wkraczających na rynek pracy oraz dbanie o wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Polski.

Leanpassion, dzięki swojemu 11-letniemu doświadczeniu w przeprowadzaniu transformacji biznesowych, chce wspierać merytorycznie ABSL
w wyznaczaniu standardów i kierunków rozwoju branży. Chcemy wspólnie inspirować do wdrażania najlepszych praktyk w zakresie doskonałości operacyjnej, angażowania pracowników, standardów zarządzania.

Zamknij